2010. február 22., hétfő

A kezdet kezdetén,avagy példaképeim

Üdv mindenkinek!
StyleSplash! vagyok,13 éves,Győri tanuló (a nevemet talán majd később...),és imádom a divatot!A jövőre nézve a terveim közt szerepel,hogy világhírű divattervező legyek,a szakmát a Modart-ban szeretném kitanulni...Jó,jó,tudom,hogy még 5-6 évem van addig,de már most odakészülök...Remélem be is jutok!Imádok rajzolni ruhákat,sminkterveket,vagy csak éppen lerajzolok valamit,ami a kezem ügyébe kerül (múltkor pl. a mobilom..^^)
Az ötletet a blogomhoz,a nagy nemzetközi fashionbloggerek adták (akiket mindig figyelemmel követek),mert rájöttem,vagyok olyan naprakész,mint ők,hát miért ne írhatnék én is egy divatblogot magyarul?
1. példaképem Tavi,aki bebizonyította,már 12 évesen is lehet valaki az ember...
Az ő ruhái,illetve stílusa,nem nagyon jön be,úgyhogy jöjjön a 2. példakép: Susie Lau,aki Susie Bubble néven írja híres-neves Style Bubble névre keresztelt blogját.Ő a kedvecem!
Mindent megpróbálok majd leírni,ami újdonság,de lehet,hogy 1-2-szer nem lesz majd friss,mert köztudottan lusta vagyok,meg ugye ott van a suli...
Na,akkor később jövök frissekkel(most úgyis beteg vagyok,szal szabad a pálya),és remélhetőleg új design-al (ha sikerül rájönnöm)..
Addig is csók:StyleSplash!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése