2010. február 24., szerda

Avril - Alice in Wonderland klipp (Underground)

Most láttam Avriltől az Underground című klippjét,ami az Alice Csodaországban-hoz készült.És nagyon tetszik!A szám is jó,a ruhák fantasztikusak,és maga a hangulata is megfogott...Először egy sima utcai viseletet látunk az énekesnőn,később pedig egy kicsit gótikus habos-babos ruhát.Nekem mindkettő nagyon bejön,és szívesen elfogadnám őket!A sminkje is csodás lett!

Megpróbáltam utána nézni a neten,mégis miféle ruhák vannak rajta,vagy legalább ki a tervező,de sajna semmit sem találtam...
Mindig is tetszett Avril stílusa,és h Magyarországon lenne,bizony énis bevesárolnék a márkájából,az Abbey Dawn-ból..Hát erre még várni kell...Bár az illata (Black Star)már kapható nálunk is,mégse fűlik hozzá a fogam,hogy megvegyem,mert minden 3. fiatalnak olyanja van...Inkább maradok a jól bevált,megszokott,édes kis DKNY-emnél..^^

Itt egy link,ahol bemutató videókat,több zeneszámot,stb-t találsz:Katt!
Ja,és gyorsan fel is tettem a jobb oldalon lévő kis Ipod-ra,ezentúl lehet hallgatni/nézegetni...
Én nem tudok leszakadni róla...És te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése