2010. március 27., szombat

Végeztem!


Kedves Nemlétező Olvasó!
Úgy döntöttem abbahagyom!Hogy miért?A megszólításból kiderül...Ha legalább 1-2 ember olvasná a blogot,de nem!Tudom hogy nagyon rövid életű volt a blog,mindössze 16 (!) bejegyzés,de elhatároztam,hogy nem írok tovább a nagy senkinek.
Ettől függetlenül,lehet,hogy néha feljövök,és valamit írok,de nem rendszeresen...stb.
Ja,és ha így utólag olvasod a blogot,és megtetszik,és úgy érzed,szívesen lennél rendszeres olvasóm,akkor légyszi dobj meg 1 e-mail-el: www.bowcupcake@mailbox.hu
Azért jó volt írni,csak tudod nagyon letaglózó az,ha rájössz,senkit nem érdekel...Lehet,hogy valakit érdekelt volna,csak esetleg nem talált rá,stb.
Na ennyi volt,köszönöm a figyelmet!

1 megjegyzés:

  1. szia
    tudnál nekem adni egy rendes e-mail címet? Vagy küldj egy levelet a dyingrose69@citromail.hu -ra nekem. A lolita szoknya varrása kapcsán szeretnék neked küldeni egy-két dolgot, ami lehet kisebb segítség lenne :)

    VálaszTörlés