2010. március 6., szombat

Ciki vs. menő - cipők!

Hoztam pár érdekes cipőt,döntsd el,te melyik menő,illetve melyik gázos!
1.Maison Martin Margiela cipő

Ezt a cipellőt közel 40.000 Ft-ért veheted birtokba,noha egyetlen különlegessége,hogy van rajta 1 köteg hamis pénz!Amúgy maga a cipő ronda,és szerintem a pénztől nem fog jobban kinézni!Szerintem:CIKI!
2.Thakoon a tükrös-cipő

Erre a topánkára kissebb-nagyobb tükröket szereltek fel...Kissé emlékeztet Lady Gagára,vagy Madonnára.Egy verőfényes nyári nap,biztos magadra hívod vele a figyelmet!Nekem tetszik a formája,és sarka is,úgyhogy MENŐ!
3.Sergio Rossi csavartsarkú szandál

A tervező elemében lehetett,amikor megálmodta ezt a förmedvényt...Ez csak az én véleményem,de nekem rettentően nem tetszik!CIKI!
4.Topshop ballerina-cipő

Egy kis topshop-os cipellőről van szó,és engem nagyon megfogott!Miért ne lehetne kicsit viccesen felfogni a dolgot,és arcot formálni egy cipőnek?Amúgy sem vagyok egy olyan magassarkú-s típus (nem tudok benne járni,meg amúgy sem illik hozzám...^^),jobban kedvelem inkább az édi kis topánkákat!Plusz pont,hogy a bokapántja egy gyöngysorra emlékeztet...Egyértelműen MENŐ!
5.Zsiráfos cipő

A tervezőjét sajna nem tudom,de biztos nem lehetett nagy sikere...Nincs mit hozzá fűznöm:CIKI!
6.Magic Sparkle Torch

Ez a cipő engem egy szivárványra emlékeztet...Egy színes szerkóhoz akár jó választás is lehet!De azért egyben csúnyácska is...Ez olyan is-is!
7.Gianmarco Lorenzi cipője

Az érdekessége az,hogy 16 cm-s sarkai vannak,szóval elég bátor az,aki hordani meri..Még a legtapasztaltabb modellek is bokatörést kockáztatnak vele!A cipő maga nekem egyébként sem tetszik,a formatervezése,a talpa,a mintázata mind-mind ronda..Szerintem:CIKI!
8.Cipő gyerektáncoltatáshoz

Szerintem ez egy nagyon aranyos ötlet,habár nem hiszem,hogy a "mindent megveszek,még olyat is,amire nincs szükségem,mert sok pénzem van!"-típusú embereken kívül bárki is megvenné...Emlékszem,amikor kisebb koromban én is táncoltam így apukámmal....Se ciki,se menő!
9.Magassarkúk búvárkodáshoz!

Szerintem itt már nem egy hordható darabról van szó,csak egy szimbólumról,ami azt mondja:"Én mindenhol nő vagyok!"...Nekem nem jön be annyira.Még arra se lehet használni,amire eredetileg kitalálták...az utcára meg ki nem tenném így a lábam.. CIKI!!!

Mára ennyi volt,köszönöm kedves figyelmüket,a viszontlátásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése